I Lied

I have been promising people that I would grab their awards for some time now, and it's already 4 a.m. and I haven't gotten around to doing it yet because I was busy with mTurking while Adgitizing while IMRCing while commenting on some of your blogs while chatting with my mom (and earlier with Fedhz, Pehpot and Mye. I wanted to chat with Niko but I don't know her YM so maybe next time. Hee hee. I'm excited about the new meme, BTW *grins*) while collecting my designs to put up a portfolio. Plus me and Paulie were playing South Park Rally earlier, and earlier still me and Svet were in bed for a while just playing hide and seek under the covers. Haha.

Anyways, I finally came up with a portfolio page which can be found here. UNLIKE other portfolios which feature sites that have been commissioned by third parties, my portfolio to date consists of several designs which I INSISTED on doing MYSELF. Niahehe. Oh well, I hope that changes in the near future. A little more practice is all I need. I might install a Wowzio gallery widget here at Random WAHM Thoughts to have them at hand, but I am still thinking about it. My sidebars are fast becoming cluttered again. Augh. I need to clean up soon or it'll take forty-eight years again before this page loads.

I promise I'll do my best tomorrow to post those awards. I've already gathered them and all they need is posting. Gawd, I am such a master procrastinator, don't you think? *sheepish* And oh, what do you know. My mom says she wants to blog, too. Niahaha. She will be my next guinea pig. *evil laugh*

24 comments:

PinayWAHM said...

I made it! Haha...I guess it was just a fluke earlier [most probably on my end]....

La lang...just browsing around.

J

~ "C" a.k.a. Wonder Wifey said...

Yeehah! My stuff are in the portfolio!! Tell you what! I was gonna shut down Clarisse After Dark -- because I really have no use for it now after Google gave me a whopping duck's egg for a pagerank but I decided to keep it because...I WANT TO KEEP THE AWESOME SEXY BUTTON YOU MADE FOR ME! O-ha. hindi toh joke

Texan Mama @ Who Put Me In Charge said...

HI! Stopping by from Entrecard. Would love to drop with you. Just wondering... where's your widget?

genejosh said...

sis I love your works..can you reserve the one with the beautiful lady for me?...please..because you labeled "waiting for a home"..I'm desiring to change my template ....How much is it?

niko said...

loka my ym is leonytimbas add me the soonest possible time LOL LOL LOL hahaha

anyways her name is RIA and she is in dubai, her blog is www.riablahgs.com chika tau sa ym pra mabigay ko rin ym niya ha..

thanks a lot! are u really excited for tom's meme??? ako kabado prang ikakasal na may cold feet LOL LOL LOL

The Leaves of Tarkong said...

your mom wants to blog? now, how cool is that? lol. cant imagine my nanay blogging at 60+. :D

kAyE said...

@J: it's good to know you found your way to the comment section. hehe

@C: waaahhh!! trueness? kung marunong lang ako magblush nagblush na ako. haha! kaso hindi kaya type ko nlng dito *blush* hihi

@Texan Mama: left Entrecard a while ago hun (thus no widget for that on my sidebar). I'm with Adgitize now :D

@gene: forgot to mention, yung mga waiting for home, wordpress ang platform nun e. it's only $20 since it's pre-made. i can even install for you for free since you were the first to ask :D

@niko: adik ka katulad ni peh at multiple din ang personalities mo! sa YM nga lang. niahaha!

@Tarko's mom: hehe. it's never too late. i know a few lovely ladies aged 60+ who still blog and are having a blast doing it!

chubskulit said...

i have so many awards to do but haven't got the time for it wahhhh, hirap ng mommy eh..

bambie said...

omg kaye! your portfolio is fantastic! and there are lots of purple ones, too (i'm in love with the color purple!=p). oooh! soooo nice!

onlinemommy said...

I visited your portfolio and they are fantastic! I am excited to see the limited(limited because we agree that the winner can only choose the color) make-over for the first prize winner! You are very talented pero konting hinay lang sa work, you are so busy. Take care of yourself.

God Bless!

fedhz said...

wow! ganda ng works mo ah. so game ka na sa paggawa ng mga templates for $600 monthly? yahuuu!! di pa ba up ung artbymoms? hehe. dapt dun mo post. LOL

Genejosh said...

alam mo ba Kaye na mare tayo?..LOL! you can ask Pehpot..sabi ko nga sa kanya we're virtual godparents..he..he...

Oist sis..alam mo bang i have wordpress blog http://www.fashionexplorer.net at ito na blog ang gagamitin ko for the meme Girls Talk..Last April ko pa to naopen...yong pinili ko bagay na bagay doon ano?

Naku sis alam mo bang mahilig ako sa FREE...LOL! and I treasure free things given to me but sis nakakahiya naman you spent hours to do it and super ganda talaga..pwede 2 gives? I pay 10 this last week of September tapos sa October ang half?..*blush*...

kAyE said...

@gene: sureness sis! este mare. hehe. chat tayo mayang hapon or early night. add mo ko sa YM: wahmaholic. para install ko na sa site mo at maprepare na natin para sa meme :D

genefaith said...

wow thanks..i'll add you now..is it wahmaholic@yahoo.com...Thank you so much...Yeheeeyyy!!! At last I got you...LOL! I'm craving for your work kasi...LOL! sorry can't contain the joy in my heart..ang corny ko anoh...LOL!

genejosh said...

pag-uwi ko na pala maadd kita kasi alang YM dito sa school...so long klase ko pa..he..he...

redamethyst said...

astig, cool ni mommy, gustong magblog. hehe. good luck.
ano yan 4am? gising na or gising pa. :D :D

zoan said...

ako nga gusto ko pa munang turoan mama ko sa facebook :D tsaka na yung blogging :D ahahah

Sherry said...

have you got a blog for your mom?

Genejosh said...

marce sa portfolio mo i notice before na ala na yong mga pre-made mo like the one na first mo nainstall sa fashion explorer...

Genejosh said...

yes marce wowzio gallery is great to be installed in here so that we could see your new works every now and then

Genejosh said...

ganon din ako marce daming awards but i don't yet posted them:(

redamethyst said...

maganda yung may sariling page na for all the awards. :D

niko said...

i love reading that portfolio :) asteeeeg na ang dating hihihi prang ikaw!

niko said...

pero ang galing tlga at naisip mo yang portfolio :) ibang lebel kasi ang dating.. napapwow ako lalo :P